V rámci evropských projektů na podporu vzdělávání se škola zapojila do projektu reg. č. CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0001323. V období let 2016 – 2018 realizovala několik vzdělávacích šablon na podporu výuky žáků a vzdělávání pedagogů v základní i mateřské škole. Tento projekt byl administrativně ukončen v září 2018.
Reg. č. projektu CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_032/0008204, projekt reaguje na problém současného hodnocení výkonu žáků v ZŠ Středočeského, Libereckého a Ústeckého kraje, kde Žadatel Služby a školení MB (dále i SŠMB) působí a zná cílovou skupinu (CS) pedagogů. Projekt s využitím analýzy současného stavu formativního hodnocení v uvedených regionech bude využívat poznatky k podpoře učení v souvislostech, zda se žák učí, jak přemýšlí, čemu nerozumí a jak učení ovlivňuje jeho poznání. Pro toto zjištění bude potřeba naučit učitele, aby rozuměl cílům učení. V tomto školním roce se naše škola zapojila do tohoto projektu a využili jsme tak příležitosti odstoupení původní školy z projektu. Čtyři pedagogové z naší školy, kteří se přímo účastní aktivit projektu, blíže se seznamují s formativním hodnocením, s pěti klíčovými strategiemi formativního hodnocení, a své poznatky, zkušenosti a zážitky pak na metodických sdruženích sdílí s kolegy.
Pro tento školní rok jsme získali podporu od firmy ŠKODY AUTO, a. s., na podporu STEM oborů. Dotaci ve výši 275 000 Kč jsme využili na podporu rozvoje manažerských dovedností a sdílení v rámci Klubu ředitelů Mladé Boleslavi, materiální a technické vybavení, organizaci a zaměření výuky včetně exkurzí a v neposlední řadě na metodickou spolupráci mezi jednotlivými školami. Účastí vybraných pedagogů do jaderné elektrárny Temelín, účastí pedagogů na metodických kabinetech v rámci spolupráce škol podporujeme pedagogy v oblasto předmětů STEM. Finanční prostředky jsme dále využili k nákupu tabletů iPadů pro využití ve výuce, učebních sad pro výuku chemie a fyziky , 3D tiskárny.